Khamis, 31 Mac 2016

Penat.

 
Assalamualaikum.
 
Lamanya tak menulis dalam blog ni. Rasa hilang idea nak menulis apa sebab otak jadi slow sikit. hehe...  okeylah ..point pertama je dah merapu meraban lebih aku nie.
 
Pernah tak korang rasa tak bersemangat nak buat semua benda?sampaikan badan rasa lemah, nak bernafas pun tersangkut-sangkut. Rasa kepenatan ya ampunnn sampai semua benda korang rasa nak marah? sampaikan masalah sebesar kuman pun korang akan cakap macam  masalah Negara yang besar. Haish aku tak faham perempuan ni. ehhh....
 
Masalah itulah yang aku alami.Sikit-sikit touching, sentap, merajuk, nangis.. kadang-kadang rasa macam bebudak.Tapi apakan daya fitrah wanita bergitu lembut.puihh..hahah padahal aku emo lebih.Haa lagi satu aku cepat sangattttt nak terasa semua benda .aduhhh kemonnn la derrr... tak brutal lah camnie :(
 
Kadang-kadang aku cuba juga positif kan diri sendiri dengan ingat balik kata-kata semangat yang encik Melaka walaupun selalu memberontak taknak dengar nasihat dia time tengah marah. thanks sayang sebab sabar dengan kerenah iolls. hahaha ...
 
Setiap hari pergi kelas pukul 8 pagi dan akan balik pukul 6 petang. sampai rumah 6.20 petang. Allah.. memang penat.. dengan assignment yang banyakkk, kuiz, test lagi... tapi apakan daya. aku kena kuat sebab ni final year aku. aku taknak repeat paper wooo... ngak sanggup dehhhh .. kena lah struggle kan kannnn...takpe bersusah-susah dahulu bersenang bersantai kemudian. Memang rosak BM aku. hahah...
 
Doakan aku esok exam boleh jawab dengan gilang gemilang tau... esok paper Law .. ajak atok nenek sekali doakan aku. heheh
 
 
Thanks for reading.
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Hye handsome and pretty.. thanks for your comment here. please comment again next time ya. muahhhhhhhhh....